Wednesday 4 April 2012

'BBF' selamanya..



'BFF' selamanya 07

ladies smk diy '07'






susah tuk mencari TEMAN sejati yg mampu brsama-sama
dalam apa jua keadaan..
tak kira di saat aku suka..
di saat aku gembira..
di saat berduka..
di saat aku terluka..
mereka sentiasa ada bersama aku..
bagi aku ikatan persahabatan antara kami tidak
dapat di jual beli dgn wang ringgit..
persahabatan yang terjalin selama 10 thn
nie akan terus kekal hingga ke akhir hayat kami semua..
terlalu bnyk kenangan yang kita tempuh..
selama kita brkawan..
brgadoh..
brmasam muka..
menjadi adat dalam sebuah persahabatan..
kita laluinya dgn sabar..
kita selesaikan dgn baik..
bila di ingatkan terlalu cepat masa
berlalu..
buat EIRAH,EIQA,EICAH,YATIE&YAN...
wlaupun kita jarang brsua d sebabkan keadaan yang tak mgizinkan
tapi persahabatan kita akan tetap utuh..
aku sayangkn kalian semua..

No comments:

Post a Comment