Sunday 8 April 2012

RASA..

memang aku memerlukan kau..
kau adalah sebahagian dari hidup aku..
hampir setiap saat dan masa yang aku lalui hanya bersama kau..
bukan mudah untuk aku padamkan segala kenangan antara kau dan aku..
tak mudah juga untuk aku mencari pengganti kau..
walaupun 1000 yang datang tidak sama dengan sifat yang ada pada kau..
bukan wang ringgit yang aku harapkan..
cukup sekadar kau menyayangiku dengan ikhlas..
biar orang di sekeliling ku menghina..
tidak sedikit pun aku gundah..
biar orang di sekeliling ku mebenci..
tidak sedikit pun aku peduli..
setiap hari aku berdoa padaNYA..
'tuhan..tolong jaga dia untuk aku'..
inilah doa ku padaNYA..
tidak pernah aku lupa..
setiap apa yang aku lakukan..
kau menjadi keutamaan aku..
tidak pernah terlintas..
tuk aku menduakan kau..
moga ikatan yang di bina..
begitu lama akan berakhir dengan..
1 ikatan yang aku harapkan...
INSYALLAH...

No comments:

Post a Comment