Wednesday 28 March 2012

Kenangan Lalu

Terlalu banyak kenangan antara kau & aku..
tak mudah tuk aku lupakan..
masih terbayang gelak..tawa..
kau dalam ingatan ku..
bagi aku.. semua itu masih segar dalam ingatan aku..
walaupun aku tahu semua itu sudah luput dari ingatan kau..

Andai kau berada di tempat aku..
baru kau tahu bertapa sakitnya hati ini..
bila aku mendustai cinta kau..
tapi itu tak akan dapat kau rasakan kerana..
aku tidak akan pernah mendustai cinta kau..

Aku..akui yang kau bukan insan pertama dalam hidup aku..
aku juga sedar yang aku bukan insan pertama dalam hidup kau kn..?
aku dapat menerima kau seadanya..
bagi aku..kisah yang lepas biarkan menjadi sejarah..
dalam hidup kita..

Walau kau cuba lari dari aku..
walau kau cuba menduakan ku..
walau kau cuba membohongi ku..
walau kau cuba menyakiti ku..
ANDAI JODOH KITA KUAT AKU TETAP AKAN MENERIMA..
KAU SEADANYA.. :)

No comments:

Post a Comment