Wednesday 7 March 2012

sepi seorang perindu

tiap saat ak mrindui kau..
tiap saat ak mnggu kau..
dtng mbwa ak tuk prgi brsama kau..
sgala yg kte lalui slma brthun
seakn luput dr ingatan kau..
aku...kau biar mndrita..
aku...kau biar sngsara..
mggung rasa di jiwa..
tak layak kh ak tuk mjdi
sbhagian idupmu...
mana jnji2 yg prnah
kau lafazkn swktu kte brkenalan
dlu..??
jgn di ssih ak..
jgn di buang ak..
jgn di hina ak..
jgn prmainkn prsaan ak..
cukup la seksa yg kau kirimkn
pd aku..di saat ak setia
mnanti dri mu dtng mbwa ak..
bkn mudah mjdi dr aku..
bkn mdah jga mjdi drmu..
di saat ak prlukn mu
dr mu hilang mnggalkan aku
sepi ksorngan..
bkn hrta..
bkn wang ringgit
yg ak pinta..
ckup skdar kau sedar
tngjwb kau pd ak..
insan yg slma nie ssh-sng
suka-duka brsma kau syg..
jgn di pijak maruah ak...
nilai la aku sme sprti kau
mnilai dri mu sndri..
ak bnr2 mghrapkn kau
andai bnr kau jodoh ak..


No comments:

Post a Comment